
En İyi ve Çok Kazandıran Perakendecilik Konseptleri : Tavuk Evlat Edinme İle Yumurta Tavukçuluğu
En İyi ve Çok Kazandıran Perakendecilik Konseptleri : Tavuk Evlat Edinme İle Yumurta Tavukçuluğu Macaristan Matra Dağları’ndaki çitliklerde, müşteriler tavuklara sponsor oluyor. ... devamı

Dünyanın En Beğenilen Şirketleri
Dünyanın En Beğenilen Şirketleri AMERİKAN KURUMSAL DÜNYASINDA YENİ BİR AAA STANDARD VAR: Apple, Alphabet ve Amazon’dan oluşan demir yumruk. Dünyanın En Beğenilen 50 Şirketi sıralamamızda, 40 yaş ... devamı

İngiliz Dev Kayyuma Devredildi On Binlerce Kişi İşsiz Kalabilir
İngiliz Dev Kayyuma Devredildi İngiltere’nin 88 yıllık en büyük perakende şirketlerinden British Home Stores’un kayyuma devredileceği açıklandı. Şirket finansal açıdan yönetilemeyecek hale ... devamı

En İyi ve Çok Kazandıran Perakendecilik Konseptleri : Outlet Ekmek Marketi
En İyi ve Çok Kazandıran Perakendecilik Konseptleri: Outlet Ekmek Marketi Grupo Bimbo, Bread outlet (Arjantin): Outlet mağazalar Grupo Bimbo’nun paketlenmiş ürünleri ve krakerlerini, nerdeyse hiper ve ... devamı

Kargem Araştırma Yazıları: İşletmelerde Eğitim ve Eğitim İhtiyaç Analizi
İşletmelerde Eğitim ve Eğitim İhtiyaç Analizi Günümüzde, büyük yada küçük her organizasyon eğitimin anlamını ve performansa katkısını bilmekte ve çalışanlarının eğitimi için giderek artan ... devamı

Gömlek Kralı da İflasın Eşiğinde
Gömlek Kralı da İflasın Eşiğinde İflas erteleme başvurularının ardı arkası kesilmiyor. Ünlü gömlek markası Ravelli’nin üreticisi, Türkiye`nin en köklü tekstil firmalarından Mintay Tekstil ... devamı

SAP Perakende Zirvesi
SAP Perakende Zirvesi SAP, 10 Mayıs Salı günü ‘Dijital Perakendecilik’ teması ile gerçekleşecek zirvede katılımcıları dijital düşünmeye davet ediyor. ‘SAP Perakende Zirvesi’, dijital ... devamı

Perakendenin En İyi Fikirleri
Perakendenin En İyi Fikirleri Perakendeci, üretici ve tedarikçi olmak üzere, perakende sektörünün on binlerce aktörünü bir araya getiren ‘Yerel Zincirler Buluşuyor’ (YZB) Konferans ve Fuarı’nın ... devamı

Kargem Araştırma Yazıları: Omni-Channel Perakendecilik
Kargem Araştırma Yazıları: Omni-Channel Perakendecilik Tüketici alışkanlıkları değişirken, ürün ve hizmet alımlarında iyi bir deneyim sunma yaklaşımı yaygınlaşıyor. Dijital ekonominin yeni ... devamı

Türkiye’nin En Büyük 100 Markası
Türkiye’nin En Büyük 100 Markası araştırmasının sonucunda göre 2015 yılı 100 markanın toplamı 34 milyar 383 milyon değerindedir. Bir önceki seneye kıyasla %15 yükselme göstermiştir. Turkey ... devamı

Kargem Araştırma Yazıları: Market Markaları (Private Labels)
MARKET MARKALALARI (PRIVATE LABEL) Küreselleşme sürecinde rekabetin artması, gıda perakendeciliğinde hızlı gelişme, mal ve hizmetlerin farklılaşması ve çeşitlenmesi, kişisel gelirdeki değişme ... devamı